MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

Marketingkommunikációs eszközök hatása a fogyasztói magatartásra - Netflix marketingkommunikációja

Jánosi, Luca (2024) Marketingkommunikációs eszközök hatása a fogyasztói magatartásra - Netflix marketingkommunikációja. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Teljes szöveg
[thumbnail of 814335077.pdf]
Előzetes bemutató
Szöveg
814335077.pdf

Letöltés (5MB) | Előzetes bemutató
[thumbnail of 814335077_szdkivonat1.pdf]
Előzetes bemutató
Szöveg
814335077_szdkivonat1.pdf

Letöltés (52kB) | Előzetes bemutató
Tétel típusa: Értekezés
Kulcsszavak: 814335077; Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet; GODOLLOI_CAMPUS; Kereskedelem és marketing; alapképzés (BA/BSc/BProf); B-GOD-N-HU-KERMA; 814335077.pdf; 814335077_szdkivonat1.pdf
Feltöltő: Admin Stud
Elhelyezés dátuma: 27 Okt 2025 11:02
Utolsó változtatás: 29 Okt 2025 14:37
Intézet: GODOLLOI CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Urbánné Treutz, Ágnes
XZ91WA
-
Konzulens
Horváth, Ádám Benedek
M1EUDW
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/10438
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése