Böngészés, Szakterület
- Library of Congress Subject Areas (91)
- H Social Sciences (91)
- HF Commerce (91)
- H Social Sciences (91)
A
Aklan, András (2013) Termékinnováció a kispincészetek fenntarthatóságáért. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült szakmérnöki szakdolgozat.
Akli, Tamás (2017) Bérfőzdék jövedéki elmélete, gyakorlata 2017. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Andó, Anett (2015) Kistermelői élelmiszerek termékelőnyei : primer fogyasztói felmérés alapján. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Angyal, Krisztina (2015) Kelet-magyarországi pálinkafőzdék tapasztalatai a pálinkakereskedelemben. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Ari, András (2017) Márkaismertség Zsindelyes Pálinka esetében. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
B
Babicz, Gergely Péter (2016) Az európai multinacionális cégek hatása a magyar mezőgazdaságra és élelmiszeriparra. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Bacsó, Marianna (2018) Új funkcionális élelmiszerek megjelenése a piacon, szabályozásuk és fogyasztási szokásokra gyakorolt hatásuk, a tea példáján keresztül. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Badics, Katalin (2014) Négy éve "szabad" a pálinkafőzés- hazai bérfőzési helyzetkép primer és szekunder kutatások tükrében (2013). Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Bajusz, Petra (2014) Magyarkanizsa község zöldségtermesztése piackutatás alapján. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
Bakaová, Noémi (2013) A sertésvertikum modellezése. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Bakk, Péter (2021) A Monori Pincefalu és Strázsahegy imázskutatása, jövőbeli imázsépítési lehetőségei. Diploma Tézis, MATE Szőlészeti és Borászati Intézet; MATE Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet; Budapest;.
Bakó, Beáta (2012) Mézfogyasztási és vásárlási szokások. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Balla, Zoltán (2015) Sörfőzdém marketing tervének felépítése. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Balog, Nikoletta (2019) Kávéfogyasztási szokások alakulása Magyarországon. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Bartalos, Anna (2016) A reform szójatermékek fogyasztói megítélése, kérdőíves felmérés valamint neofóbia és hedonizmus attitűd skálák tükrében. Diploma Tézis, Szent István Egyetemen készült diplomamunka.
Berta, Bálint (2016) Mit jelent a bio, avagy az ökológiai gazdálkodásból származó élelmiszerek a Magyar kiskereskedelemi üzletek és szaküzletek polcain. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Bertalan, György (2021) A márka- és termékpozicionálás lehetőségei a borászati ágazatban. Diploma Tézis, MATE Gazdaságtudományi Intézet, Budapest.
Biegner, Ede (2015) Márkaasszociációs térkép készítése a "Lidl" márka esetében. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Bilkei, Fanni (2021) Tejfölök-és tejföl imitátumok fogyasztói megítélése és biológiailag hozzáférhető zsírtartalma. MSC Diploma Tézis, MATE Élelmiszertudományi és Technológiai Intézet Budapest.
Boda, András (2014) Bioboltok és internetes bio oldalak összehasonlítása, marketingje. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Bodoglári, Viola (2013) A borcímke mint marketingkommunikációs eszköz. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
Bruckner, Anita Edina (2016) Webes felület készítése a Magyarországon elérhető felsőoktatási lovasszakember-képzésekről. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Budai, Éva (2018) Ökológiai gondolkodás a magyar élelmiszer-fogyasztásban. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Bétéri, Tamás (2014) Ízesített kefir termékek fogyasztói kedveltségének vizsgálata preferencia térképezés módszerével. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Bódis, Alexandra (2016) Borvidékek kapcsolata a természeti értékekkel, fejlesztési és marketing szempontok alapján. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
C
Cserjés, László (2019) A hazai kisüzemi sörpiac kilátásainak felmérése Delphi módszerrel. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Csonka, Csaba (2012) A magyar élelmiszergazdaság export-import árai a nemzetközi összehasonlítás tükrében. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Czébely, Éva (2014) Viski virágüzletek összehasonlítása növényi kultúráik és forgalmuk alapján. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
Czömpöly, Eleonóra (2021) Zöld tea és a csokoládé : Antioxidáns tartalom és fogyasztói termékteszt. Diploma Tézis, MATE Élelmiszertudományi és Technológiai Intézet Budapest.
D
Dancs, Réka (2019) A tételazonosítás szerepe és elemzése a Bonduelle nagykőrösi üzemében. Diploma Tézis, Szent István Egyetemen készült szakmérnöki szakdolgozat.
Denkovics, Nóra (2019) A nyomonkövethetőségi rendelet megvalósulásának kihívásai a hazai kiskereskedelmi üzletláncok működésében. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Deres, Máté (2020) A koronavírus megjelenésének hatása a hazai élelmiszerkereskedelmi intézkedésekre. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Deák, Balázs Benedek (2014) A magyarországi pezsgőmárkák pozícionálási lehetőségei egy fogyasztói megkérdezés tükrében. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
Deák, Nóra Anna (2015) A Szamos Marcipán Kft. új termékének vizsgálata : áthidalhatók a generációs különbségek? Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
Diófási, Dóra (2018) Rovarőrleménnyel dúsított élelmiszerek fogyasztói elfogadásának vizsgálata. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Domián, Ildikó (2019) A globális dísznövény-kereskedelem fellendítésének lehetőségei és Génbankból származó Kalmia latifolia L. dísznövényként való alkalmazása : Growing the global market for ornamentals : Utilization of Kalmia latifolia L. germplasm as ornamentals. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Domán, Tamara (2013) A termelői piacok helyzete Magyarországon : egy primer kvantitatív kutatás eredménye. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
E
Elek, Tamás (2012) Új honlap létrehozása a Magyar Agrárszakoktatási Szakértők Egyesülete részére. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
F
Fekete, Máté Gyula (2016) Üzleti modell induló biogazdaság számára. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Fogarasi, Antal (2021) Közösségi média a pálinka marketingben. Diploma Tézis, MATE Élelmiszertudományi és Technológiai Intézet Budapest.
Fülöp, Csaba (2012) Adatbányászati módszerek alkalmazása az élelmiszerboltok kialakításának optimalizálásában. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
G
Galkó, Anna (2019) A malátaitaltermékkoncepciók kialakítása. Diploma Tézis, Szent István Egyetemen készült diplomamunka.
Gazdig, Gergő (2021) Borászati Kereskedelmi és Pénzügyi Tanácsadó Iroda üzleti terve. Diploma Tézis, MATE Szőlészeti és Borászati Intézet Budapest.
Gergely, Zsuzsanna (2012) A borászati marketing és arculatterv fontosságának vizsgálata. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
Gyenesei, István (2014) A hazai pálinka és párlatversenyek rendszerének elemző bemutatása : az érzékszervi bírálatok gyakorlata, kritikai elemzése : javaslat ezek megújítására, korszerűsítésére. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Gyengési, Lajos (2016) Ökológiai gazdálkodásból származó termékek felhasználása a vendéglátóiparban. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Gyürki, János (2012) A hazai élelmiszer-kereskedelem értékelése a diszkontok és a hipermarketek tükrében. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Győri, Júlia (2015) A bor csomagolás technikája és marketing kérdései. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
Gáti, János Róbert (2021) A 2020-as járványhelyzet hatása a borpiacra. Diploma Tézis, MATE Szőlészeti és Borászati Intézet Budapest.
Gőz, Adrienn (2013) A tápértékjelölés megvalósításának egyes kérdései. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
H
Hackl, Dominika Anna (2014) Tejcsomagolások elemzése és tervezése. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Hackl, Dominika Anna (2012) A hazai baromfiágazat gazdasági helyzete és jövőbeli lehetőségei nemzetközi összehasonlításban. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
I
Illés, Anita (2021) Megvalósíthatósági tanulmány Illés család szőlészet, borászat üzemén keresztül. Diploma Tézis, MATE Szőlészeti és Borászati Intézet Budapest.
J
Juhász, Loretta (2013) Zöldség alapú jégkrém összetételének kidolgozása és fogyasztói fogadtatásának felmérése. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Jármai, Dorottya (2013) A hazai lisztpiac feltérképezése és a lehetséges funkcionális termékfejlesztési irányok fogyasztói vizsgálata. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Jójárt, Kriszta (2015) A szőregi rózsatőtermesztés gazdaságossági elemzése. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
K
Kalmár, Gerzson (2018) A számított lakásárak összevetése Budapest különböző lakóövezeteiben az ingatlanokon fellelhető parkfák értékeivel. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Karacs, László (2017) Akció hatása az értékesítésre. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Kolozsvári, Emil (2018) Észak-nyugat Magyarország és Budapest kisüzemi sörfőzdéinek piaci elemzése. Diploma Tézis, Szent István Egyetemen készült diplomamunka.
Korom, Kata Orsolya (2020) Nyomokban glutént tartalmaz – Glutént esetlegesen tartalmazó élelmiszerek analitikai vizsgálata és a hozzájuk kapcsolódó fogyasztói attitűdök felmérés. MSC Diploma Tézis, SZIE Élelmiszertudományi Kar Budapest.
Korompay, Patrik (2018) 18-25 év közötti fiatalok zöldség- és gyümölcsfogyasztási, vásárlási szokásai. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Kovács, Péter (2021) Alkoholfogyasztási szokások és pszichológiai motivációk összehasonlító elemzése : A COVID-19 év hatásai az alkoholfogyasztásra. Diploma Tézis, MATE Gazdaságtudományi Intézet Budapest.
Kárteszi, Máté (2021) A homoktövis jelentősége és értékesítési lehetőségei. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemen készült szakmérnöki szakdolgozat.
L
Laczó, Dániel (2014) A hazai kereskedelmi forgalomban kapható pálinkák piaci pozicionálása. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
Losonci, Dániel (2013) Étkezési paprikafajták pultontarthatósági vizsgálata roncsolásmentes módszerek alkalmazásával. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Lukács, Dalma (2021) A HACCP és IFS minőségirányítási rendszer bemutatása a Zalaco Sütőipari Zrt. vállalkozásnál. Diploma Tézis, MATE Élelmiszertudományi és Technológiai Intézet Budapest.
M
Marosszéky, Soma (2020) Analysing a new soft drink (Bubee) from marketing point of view according to the consumer needs. Diploma Tézis, Szent István Egyetemen készült diplomamunka.
Mészáros, Barbara (2021) Élelmiszer-biztonság és -minőség a gyorséttermi vendéglátásban, az azonnal fogyasztható zöldség alapanyagok beszerzésének tekintetében. MSC Diploma Tézis, MATE Élelmiszertudományi és Technológiai Intézet Budapest.
N
Nagy, Balázs (2014) A piackutatás egyes módszertani kérdései és esettanulmány a Kleffmann és Partner Kft. tevékenységének tükrében. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Nagy, Gabriella (2021) Útmutató egy vendéglátóipari kisvállalkozás –kávézó – létrehozásához. Diploma Tézis, MATE Élelmiszertudományi és Technológiai Intézet Budapest.
Nagy, László Bendegúz (2018) A pálinka erős, és a márkái? : Pálinkamárkák egyes márkaérték összetevőinek vizsgálata. Diploma Tézis, Szent István Egyetemen készült diplomamunka.
Nagybákay, Nóra Emilia (2018) The functional anatomy of the European egg market. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
P
Pintér, Angelika Dóra (2021) Kistermelői lekvárkészítő üzem növekedési lehetőségei - a fejlődés lehetőségei és korlátjai. Diploma Tézis, MATE Élelmiszertudományi és Technológiai Intézet Budapest.
Pápay, Nándor Zoltán (2021) Rainforest Alliance jelölés és védjegy alkalmazási irányelv (1-7. fejezet). Diploma Tézis, MATE Élelmiszertudományi és Technológiai Intézet Budapest.
Pór, Janka Veronika (2019) A magyar dió kereskedelmét befolyásoló főbb tényezők vizsgálata. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
R
Remete, Krisztina (2020) Észak-bácskai és bánsági körzet muskátli termesztése, kereskedelme, közterületi felhasználása. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Rizmajer, András József (2019) Élvezeti cikkek (kávé, pálinka, sör) fogyasztói szokásainak összehasonlítása. Diploma Tézis, Szent István Egyetemen készült diplomamunka.
Rétsághy, Márk (2018) Babavíz termékbevezetési lehetőségek a magyar piacon. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Révész, Edit Gizella (2021) Az ostorosbor márkaérték vizsgálata szekunder külső és belső információk alapján. Diploma Tézis, MATE Gazdaságtudományi Intézet, Budapest.
S
Schmidt, Eszter (2019) Energiacsökkentési lehetőségek a csokoládé esetében és termékpiaci trendek. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Simon, Attila (2014) Emancipáció és a nők pálinka fogyasztása. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Somogyi, Sámuel (2015) A meggybor technológiai lehetőségei és piaci potenciálja. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
Szabados, János (2015) e-Pálinka, pálinka fogyasztói szokások és az on-line fogyasztói közösség összekapcsolása. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.
Szalai, Soma László (2016) A helyi előállítású élelmiszerek lehetőségei és jövőképe hazánkban. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
T
Tarnai, Gergely (2011) A Gyümölcskert Zrt. bemutatása. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
Tálas, Zsuzsanna (2015) A húsvertikumok versenyképessége és az azt meghatározó tényezők Európában. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
Tálas, Zsuzsanna (2015) A húsvertikumok versenyképessége és az azt meghatározó tényezők Európában. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
V
Varga, Buda (2015) A kukorica világpiaci árát meghatározó tényezők vizsgálata. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
Vogel, Sára (2017) A skandináv borpiac és bormonopóliumok bemutatása, elemzése : bortermék, borjogi, bormarketing és borpiaci szempontok. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.
Váncza, József (2011) A homoktövis bemutatása és Marosvásárhely lakosainak homoktöviskészítmény beszerzési szokásai. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.
Z
Zsámboki, Dávid Márk (2016) A high tech piacok. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.