MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

The influence of digital marketing on consumer’s purchasing decisions via E-commerce in Vientiane Capital.

Xayasone, Ketsaline (2023) The influence of digital marketing on consumer’s purchasing decisions via E-commerce in Vientiane Capital. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Teljes szöveg
[thumbnail of 801563178_szdkivonat1.pdf]
Előzetes bemutató
Szöveg
801563178_szdkivonat1.pdf

Letöltés (8kB) | Előzetes bemutató
[thumbnail of 801563178.pdf]
Előzetes bemutató
Szöveg
801563178.pdf

Letöltés (1MB) | Előzetes bemutató
Tétel típusa: Értekezés
Kulcsszavak: 801563178; Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet; fac_med; Vállalkozásfejlesztés; mesterképzés (MA/MSc); M-GYO-N-EN-VALFE; 801563178_szdkivonat1.pdf; 801563178.pdf
Feltöltő: Admin Stud
Elhelyezés dátuma: 20 Márc 2025 13:28
Utolsó változtatás: 24 Márc 2025 14:15
Intézet: KÁROLY RÓBERT CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Szabóné Dr. Benedek, Andrea
QG5RO6
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/7592
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése