MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

The Influence of Marketing Mix (7ps) Factors on Customer Decision Making for Using the Services at The Joint Development Bank(Laos) in case of Dongdok branch

Meuangpark, Manisinh (2023) The Influence of Marketing Mix (7ps) Factors on Customer Decision Making for Using the Services at The Joint Development Bank(Laos) in case of Dongdok branch. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Teljes szöveg
[thumbnail of 733945535.pdf]
Előzetes bemutató
Szöveg
733945535.pdf

Letöltés (1MB) | Előzetes bemutató
[thumbnail of 733945535_szdkivonat1.pdf]
Előzetes bemutató
Szöveg
733945535_szdkivonat1.pdf

Letöltés (120kB) | Előzetes bemutató
Tétel típusa: Értekezés
Kulcsszavak: 733945535; Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet; fac_med; Gazdálkodási és menedzsment; alapképzés (BA/BSc/BProf); B-GYO-N-EN-GAZME; 733945535.pdf; 733945535_szdkivonat1.pdf
Feltöltő: Admin Stud
Elhelyezés dátuma: 20 Márc 2025 13:28
Utolsó változtatás: 24 Márc 2025 13:56
Intézet: KÁROLY RÓBERT CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Taralik, Krisztina
LGNAU2
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/6041
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése