MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

A tokaji termékleírás változásai és ennek várható hatásai a tokaji borok marketingjére és értékesítésére

Faragó, Csilla Melinda (2014) A tokaji termékleírás változásai és ennek várható hatásai a tokaji borok marketingjére és értékesítésére. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.

Teljes szöveg
[thumbnail of Farago_Csilla_Melinda.pdf] Szöveg
Farago_Csilla_Melinda.pdf - Publikált változat
Korlátozva Csak a repozitórium munkatársai

Letöltés (1MB)
Tétel típusa: Értekezés
Kulcsszavak: ENTZ370852; Budapest; Élelmiszermérnök Bsc szak, Borászat és üdítőitalipari technológia és minőségügy szakirány; Bibliogr.: p. 46-47.; Bor. tanszéki jel; Tokaj-hegyaljai borvidék; Tokaji aszú; Tokaji szamorodni; Tokaji eszencia; Bortörvény; Termékleírásos pontozás; Eredetvédelem; Borfogyasztás;
Feltöltő: Admin Stud
Elhelyezés dátuma: 2014
Utolsó változtatás: 18 Dec 2023 14:01
Intézet: BUDAI CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Nyitrainé Sárdy, Diána
-
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/5163
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése