MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

Pálinka illatminta, mint eladáshelyi marketingeszköz

Patik, Ferenc (2014) Pálinka illatminta, mint eladáshelyi marketingeszköz. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetemen készült diplomamunka.

Teljes szöveg
[thumbnail of Patik_Ferenc.pdf] Szöveg
Patik_Ferenc.pdf - Publikált változat
Korlátozva Csak a repozitórium munkatársai

Letöltés (1MB)
Tétel típusa: Értekezés
Kulcsszavak: ENTZ348878; Budapest; Pálinkamester szakirányú továbbképzési szak; Bibliogr.: p. 36-37.; Élip. tanszéki jel; Pálinka; Pálinkapiac; Illatanyagok; Marketingeszközök; Marketing-menedzsment; Fogyasztói magatartás; Érzékszervi vizsgálat;
Feltöltő: Admin Stud
Elhelyezés dátuma: 2014
Utolsó változtatás: 17 Jan 2024 11:02
Intézet: BUDAI CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Kasza, Gyula
-
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/3930
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése