MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

Márkatudat befolyásoló hatásának vizsgálata sajátmárkás málnaszörp-termékek körében, érzékszervi módszerek segítségével

Kovalcsik, György (2018) Márkatudat befolyásoló hatásának vizsgálata sajátmárkás málnaszörp-termékek körében, érzékszervi módszerek segítségével. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.

Teljes szöveg
[thumbnail of kovalcsik_gyorgy.pdf] Szöveg
kovalcsik_gyorgy.pdf - Publikált változat
Korlátozva Csak a repozitórium munkatársai

Letöltés (1MB)
Tétel típusa: Értekezés
Kulcsszavak: ENTZ388911; Budapest; Élelmiszermérnök BSc szak, Élelmiszer-kereskedelem szakirány; Bibliogr.: p. [37-42].; Élip. tanszéki jel; Márka menedzsment; Márkázott élelmiszeripari termék; Málnaszörp; Márkaépítés; Fogyasztói magatartás;
Feltöltő: Admin Stud
Elhelyezés dátuma: 2018
Utolsó változtatás: 24 Jan 2024 10:26
Intézet: BUDAI CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Fehér, Orsolya
-
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/3372
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése