MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

The impact of luxury fashion purchases and advertisements on consumer behavior

Abdulmalek, Maria Abdulalim Mohammed (2025) The impact of luxury fashion purchases and advertisements on consumer behavior. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Teljes szöveg
[thumbnail of 823751516.pdf]
Előzetes bemutató
Szöveg
823751516.pdf

Letöltés (1MB) | Előzetes bemutató
Tétel típusa: Értekezés
Kulcsszavak: 823751516; Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet; GODOLLOI_CAMPUS; Gazdálkodási és menedzsment; alapképzés (BA/BSc/BProf); B-GOD-N-EN-GAZME; 823751516.pdf
Feltöltő: Admin Stud
Elhelyezés dátuma: 27 Okt 2025 11:02
Utolsó változtatás: 29 Okt 2025 13:49
Intézet: GODOLLOI CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Urbánné Treutz, Ágnes
XZ91WA
-
Konzulens
Horváth, Ádám Benedek
M1EUDW
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/10791
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése