MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

Az ostorosbor márkaérték vizsgálata szekunder külső és belső információk alapján

Révész, Edit Gizella (2021) Az ostorosbor márkaérték vizsgálata szekunder külső és belső információk alapján. Diploma Tézis, MATE Gazdaságtudományi Intézet, Budapest.

Teljes szöveg
[thumbnail of Révész_Edit_2020_2021_2.pdf] Szöveg
Révész_Edit_2020_2021_2.pdf - Publikált változat
Korlátozva Csak a repozitórium munkatársai

Letöltés (2MB)
Tétel típusa: Értekezés
Megjegyzés: Bibliogr.: 40-41. p.; Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemen készült szakdolgozat;
Kulcsszavak: E2705; ENTZ446452; Élip -- tanszéki jel; Márkaépítés; Márka menedzsment; Borpiac; Fogyasztói magatartás; Piackutatás
Szakterület(ek): H Social Sciences HF Commerce
S Agriculture S Agriculture (General)
Feltöltő: Éva Illési
Elhelyezés dátuma: 09 Szep 2024 12:09
Utolsó változtatás: 20 Szep 2024 08:23
Intézet: BUDAI CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Totth, Gedeon
-
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/5661
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése