MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

A márka- és termékpozicionálás lehetőségei a borászati ágazatban

Bertalan, György (2021) A márka- és termékpozicionálás lehetőségei a borászati ágazatban. Diploma Tézis, MATE Gazdaságtudományi Intézet, Budapest.

Teljes szöveg
[thumbnail of Bertalan_György_2020_2021_2.pdf] Szöveg
Bertalan_György_2020_2021_2.pdf - Publikált változat
Korlátozva Csak a repozitórium munkatársai

Letöltés (3MB)
Tétel típusa: Értekezés
Megjegyzés: Bibliogr.: 32-33. p. Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemen készült szakdolgozat
Kulcsszavak: E2639; ENTZ445064; Élip -- tanszéki jel; Bormarketing; Kérdőíves vizsgálat; Marketing-kommunikáció; Borpiac; Villányi borok; Vállalkozásfejlesztés; Márkaépítés
Szakterület(ek): H Social Sciences HF Commerce
S Agriculture S Agriculture (General)
Feltöltő: Éva Illési
Elhelyezés dátuma: 10 Szep 2024 12:01
Utolsó változtatás: 10 Szep 2024 12:01
Intézet: BUDAI CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Totth, Gedeon
-
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/5582
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése