MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

A magyarországi pezsgőmárkák pozícionálási lehetőségei egy fogyasztói megkérdezés tükrében

Deák, Balázs Benedek (2014) A magyarországi pezsgőmárkák pozícionálási lehetőségei egy fogyasztói megkérdezés tükrében. Diploma Tézis, Budapesti Corvinus Egyetem.

Teljes szöveg
[thumbnail of Deak_Balazs_Benedek.pdf] Szöveg
Deak_Balazs_Benedek.pdf - Publikált változat
Korlátozva Csak a repozitórium munkatársai

Letöltés (2MB)
Tétel típusa: Értekezés
Kulcsszavak: ENTZ371520; Budapest; Élelmiszermérnök Bsc szak, Borászat és üdítőitalipari technológia és minőségügy szakirány; Bibliogr.: p. 50-51.; Bor. tanszéki jel;
Szakterület(ek): H Social Sciences HF Commerce
S Agriculture S Agriculture (General)
Feltöltő: Admin Stud
Elhelyezés dátuma: 2014
Utolsó változtatás: 26 Jan 2024 14:49
Intézet: BUDAI CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Temesi, Ágoston
-
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/3320
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése