MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

Böngészés, Intézmény

Exportálás mint [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Csoportosítás: Tétel típusa | Létrehozók | Nincs
Tételek száma: 378.

Agbavitor, Gloria Ayaaovi (2024) MEDIUM CHAIN FATTY ACIDS; PERFORMANCE AND DIGESTIBILITY IN WEANED PIGLETS. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Albert, Emese Piroska (2024) A HUNMESE PÉKSÉG ÜZLETI TERVE. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Andor, Sára (2024) Tárolásra alkalmas tárgyak. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Androsovics, Bettina (2024) Néptánc az óvodai nevelésben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Antalné Farkas, Ildikó Ágnes (2024) Együtt működünk! Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Aradi, Sára Katalin (2024) Precíziós vetés előnyei és hátrányai a hagyományos technológiákkal szemben kukorica kultúrában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Aranyos, Balázs (2024) Az anaerob környezet és a nyomásnak történő kitettség hatásának elemzés a magtári gabonazsuzsok mortalitására. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Asztalos, Szilveszter (2024) Őszi búzában végzett rovarölőszeres állománykezelések megítélése egy gazdasági év mutatói alapján. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Babics, Zsófia (2024) A kreativitás felmérése a tipikus és az atipikus tanulók körében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bakos, Katalin (2024) 9-10 és 12-13 éves gyermekek kreatív gondolkodásának összehasonlító elemzése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Baksa, Máté (2024) A tenyészkoca süldők szelekciója és felnevelése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Balaskó, Bence (2024) Gonoszok alakítása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Balassa, Ádám (2024) Cyberbullying a simontornyai Vak Bottyán Általános Iskolában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Baliga-Kovács, Krisztina (2024) A KORONAVÍRUS HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA A GYÓGYSZERIPARBAN HÁROM VÁLLALAT ÖSSZEHASONLÍTÓ GAZDASÁGI-PÉNZÜGYI ELEMZÉSE RÉVÉN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Balla, Eszter (2024) Portfőlió. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Balogh, Luca (2024) Sajátos nevelési igényű tanulók az integrált oktatásban Állami és egyházi fenntartású intézmények integrációs stratégiája közötti különbségek és hasonlóságok. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Balogh, Ramóna (2024) Mire jó a mondóka? Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Baloghné Tárnoki, Barbara (2024) Geoládavadászat, mint outdoor élménypedagógiai módszer a gyógypedagógiai oktatás-nevelésben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Balázs, Gáspár (2024) Az otthon megjelenése a kortárs fotográfiában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bandi, Noémi (2024) FENNTARTHATÓ BEFEKTETÉSEK. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bangó, Rebeka (2024) Négy halott királynő - Page Overlay kollekció. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Barka, Benedek (2024) Automatizált fejési rendszerek és a termelési hatékonyság közötti összefüggések vizsgálata. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bartos, Edit (2024) Az óvodás korú gyermekek leggyakrabban előforduló lábdeformitása, a lúdtalp prevenciója és korrekciója. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bartos-Horváth, Eszter (2024) Pszichés okok feltárása a dadogás diagnosztikájának folyamatában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bartáné Vörös, Szilvia (2024) A sajátos nevelési igényű, különösen a beszédfogyatékos és a (specifikus) tanulási zavarral diagnosztizált tanulók együttnevelése a fejér megyei református általános iskolákban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Becker, Elisa (2024) A Belbin modell alkalmazhatóságának vizsgálata a hatékony csapatösszeállításban, különös tekintettel egy szervezeten belüli csapat példájára. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bedő-Schmidt, Éva (2024) A sport szerepe óvodáskorban. Az ovifoci. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Belovics, Anita (2024) Mentorálás a Kaposvári Tulipános Bölcsődében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Benkő, Beáta (2024) Az egyéni pénzügyek digitalizációja. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Berek, Péter Dávid (2024) A HALADÁS MEZŐGAZDASÁGI ZRT. GAZDÁLKODÁSÁNAK ELEMZÉSE. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Berkes, Brigitta (2024) TARTÓSÍTOTT TÖMEGTAKARMÁNYOK TÁPLÁLÓANYAG TARTALMÁNAK IN VIVO VIZSGÁLATOKBAN TÖRTÉNŐ ÉRTÉKELÉSE. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Berki, Noémi (2024) Együtt. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Berta, Szaffi (2024) A koca kondíciójának hatása a vehemnevelésre és a malacok választási súlyára. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bocskai, Boglár (2024) Az életkor hatása a lovak bizalmasságára. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bogdán, Benedek (2024) A Hangya Tanoda működtetésének finanszírozása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bognár, Erik (2024) Környezeti attitűd vizsgálata két kaposvári általános iskola 7. és 8. évfolyamán. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Boocz, Ákos Tibor (2024) A generációk kommunikációja és munkahelyi környezetben történő elemzése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Borbás, Réka (2024) Az eltűnőben lévő gyermekkor és a nevelésbe vett gyermekek kérdése napjainkban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bordás, Enikő (2024) Testvérféltékenység háttere és kezelése óvodáskorban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Borondics, Bianka (2024) A Böhönyei Szabadság Mezőgazdasági Zrt. üzemgazdasági elemzése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Boros, Boglárka (2024) A szociális helyzet és a nyelvi hátrány viszonya. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Borsos, Bence (2024) GYÓGYPEDAGÓGUS FELADATAI ÉS LEHETŐSÉGEI A KÓRHÁZI GYERMEKREHABILITÁCIÓS FOLYAMATOK SORÁN SOMOGY VÁRMEGYÉBEN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bosnyák, Edit (2024) TELJESÍTMÉNYÉRTÉKELÉSI RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK KÉRDÉSEI A KFKI FEGYVERES BIZTONSÁGI ŐRSÉGNÉL. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Boutros, Huda (2024) Matematika játékosan. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bozóki, Bence (2024) Fenntartható csomagolás alkalmazása vállalati példákon keresztül. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bruda, Brigitta Gabriella (2024) ÁLLATASSZISZTÁLT TEVÉKENYSÉG KIALAKÍTÁSA A MUNKAHELYEN. TERÁPIÁS ÁLLAT (KUTYA) ÉRKEZÉSÉNEK FOLYAMATA, LEHETŐSÉGEI AZ ÓVODAI NEVELÉSBEN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Busi, Antónia (2024) Mennyivel kerülk többe egy kék gyermek gondozása? Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Buzás, Erzsébet (2024) Hátrányos helyzetű roma gyermekek nevelése a Vásárosdombói Mesevár Óvodában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Buzásy, Dorka (2024) A FILMBE VALÓ NARRATÍV BEVONÓDÁS JELLEMZŐI ÉS MEGHATÁROZÓ MOZGÓKÉPNYELVI ELEMEI. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Bánkuti, Borbála (2024) A drámapedagógiai eszközök alkmalmazása az oktatási-nevelési tevékenységben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Báthory, Rudolf Gábor (2024) A Bagdadi Láda Rejtélye. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Béresné Vörös, Dóra (2024) A Topigs sertés szaporasági és felnevelési teljesítmény mutatóinak értékelése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Börcsök, Zsófia (2024) TEHETSÉGES SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYEREKEK A BÓLYI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETI ISKOLÁBAN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Börcz, Ádám (2024) Engedd, hogy boldog legyen. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Büki, Adrienn (2024) Az Állampusztai Kft. tevékenységének fejlesztési lehetőségei a 4 P alapján. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Camacho, Julian Angel (2024) A ChatGPT a felsőoktatásban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Csajági, Bence (2024) A MATE Kaposvári Campusán végzett hallgatók pályaválasztási attitűdjei. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Csamangó, Dávid Antal (2024) One Health az állattudományban: A lovakat fertőző kullancsfauna összetételének vizsgálata a klimaváltozás tükrében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Csillag-Bartal, Regina (2024) Takarmányok és takarmány alapanyagok mikotoxin szennyezettsége Magyarországon. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Csima, Ferenc (2024) A fotoszintetikus és oxidatív folyamatok változása különböző cink- és kadmiumkoncentrációk hatására fiatal kukorica (Zea mays L.) növényekben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Csima, Viktória (2024) Családtámogató hitelprogramok Magyarországon. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Csiza, Márk (2024) KUKORICA TERMÉSBECSLÉSE TÁVÉRZÉKELÉSI ÉS METEOROLÓGIAI ADATOK ALAPJÁN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Csizmadia, Klaudia (2024) Óvoda-iskola átmenetet megkönnyítő programok szervezése és lebonyolítása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Csizmazia, Anna (2024) 3 Fóbiám. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Czifra, Máté Zoltán (2024) A fotográfia és a halál kapcsolata: A fotográfia szerepe a virtuális térben kialakuló gyászkultúránkban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Czifra, Panna (2024) Komfortzóna kiterjesztése az egyetemi élettérben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Czink, Zsuzsanna (2024) FEKETE ISTVÁN: KELE CÍMŰ REGÉNYÉNEK BIBLIOTERÁPIÁS ELEMZÉSE PSZICHOPEDAGÓGIAI FELHASZNÁLÁSRA. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Czélné Görcsi, Zsanett (2024) Portfólió-Az állatasszisztált foglalkozás meglétének vizsgálata. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Debertin, Erika (2024) Az IKT eszközök hatása a beszédfejlődésre. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Debreceni, Jázmin Piroska (2024) Debreceni_Jazmin_Piroska_LG7QVM_2024_B-KAP-N-HU-MEDIA. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Demeter, József Norbert (2024) Az EU körkörös gazdaságához fűződő politikájának értékelése a hazai szennyvíztisztítási ágazat alakulásának tükrében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Dencs, Veronika Sára (2024) Különböző elválasztási módok hatása a hízónyulak termelésére. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Divják, Martin Antal (2024) Keszü egyedi tájértékeinek kataszterezése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Dobos, Áron (2024) Lovak élettani paramétereinek monitorozása saját fejlesztésű SmartHorse technológiával. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Domokos, Dóra (2024) Digitális bennszülöttek internet- és médiahasználata 3-6 évesek körében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Dosztály, Boglárka (2024) A válás személyiségformáló hatásának vizsgálata esettanulmányon keresztül. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Dudás, Eszter (2024) Az óvodai prevenciós foglalkozások szerepe a gyógytestnevelésben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Dudás, Hanga Júlia (2024) Anton P. Csehov: Ványa bácsi. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Dulácska, Zsófia Ágnes (2024) Kasimir és Karoline. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Dura, Veronika (2024) Anyaság a színpadon – a gyermekvállalás és gyermeknevelés kérdése drámairodalomban és a színházi gyakorlatban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Dávidné Doma, Diána (2024) Az olvasóvá nevelés lehetőségei kisgyermekkorban – Intézményes programok a korai olvasóvá nevelés szolgálatában a Nyugat-Dunántúl régióban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Dóbé, Luca (2024) Különböző környezetgazdagító elemek preferenciájának vizsgálata eltérő baromfi genotípusok esetében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Dóka, Gábor (2024) A maszkulinitás vizsgálata a fiatal felnőtt férfiak megértéséhez. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Dörögdi, Viktória (2024) Csukás István mesevilága. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Eigel, Eszter (2024) Kaposvár környéki lovardák jólétének felmérése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Erdődi, Daniella (2024) Somogy vármegyében gyűjtött dalos gyermekjátékok elemzése és alkalmazása az óvodában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Faludyné Kiss, Szilvia Ilona (2024) „DRÁMAGARDRÓB”, azaz szakmai fejlődésem a Drámapedagógia képzés során. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Farkas, Gábor (2024) A pedagógus, a család és az oktatási intézmény kapcsolatának szerepe a tanulói személyiségfejlesztésben és integrációs gyakorlatban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Farkas, Réka (2024) Koordinációs fejlesztés lehetőségei az óvodában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Farkasné Németh, Anna Franciska (2024) Érzékenyítés gyermekkorban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Fehér, Anna (2024) Fedák... Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Fehér, Mónika Eszter (2024) A gidrán versenyteljesítményének értékelése a lovastusa (military) szakágban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Fekete-Szekretár, Kinga (2024) Óvodaiskola Program a Pécsi Apáczai Csere János Nevelési Központban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Ferencz, Éva (2024) Padlórobotokat az óvodákba?! Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Fodor, Andrea (2024) A KOP-KA Zrt. tevékenységének komplex elemzése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Fodor, Tímea (2024) Otthonról haza. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Fodor-Novák, Gyöngyi Anita (2024) Az irodalom hatása az érzelmi nevelésre. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Francsics, Szimonetta (2024) Prevenció az iskolában: A gyógytestnevelés játékos mozgásanyagának vizsgálata. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Frigy, Erna Ildikó (2024) Sérült, fogyatékos családtag elfogadásának segítése biblioterápiával. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Fábián, Eszter Klára (2024) TENNESSEE WILLIAMS: A VÁGY VILLAMOSA. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Fáskerti-Kövesdi, Nóra (2024) A tanulási motiváció fejlesztése társasjátékok felhasználásával, hátrányos helyzetű, alul-teljesítő tanulók esetében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Fényes, Fruzsina (2024) Tartósított tömegtakarmányok táplálóanyag tartalmának in sacco vizsgálatokban történő értékelése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Földi, Ildikó (2024) Húshasznú szarvasmarhák viselkedésének vizsgálata. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Fördős, Fanni (2024) A fenntartható kozmetikumok fogyasztói megítélése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Fülöp, Zsófia (2024) Verbális fluencia vizsgálat 12-14 éves gyermekek körében, egy falusi és egy vármegyeszékhelyi iskolában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Gazdik, Flóra Nikoletta (2024) Erdei Óvodák - A természet kapujában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Gelencsér, Gréta (2024) Az autista gyermekek támogatása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Gerbovits, Bálint (2024) A VADGESZTENYE-LEVÉLAKNÁZÓMOLY (CAMERARIA OCHRIDELLA DESCHKA & DIMIC,1986) LÁRVÁI ELLEN CYAZYPYR HATÓANYAGGAL TÖRTÉNŐ VÉDEKEZÉS MEGÍTÉLÉSE MODERN KÉPALKOTÓ ELJÁRÁSOK SEGÍTSÉGÉVEL. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Gettinger, Kitti (2024) Szülői preferenciák a köznevelési intézmény választás során. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Gorza, Laura (2024) Olvasóvá nevelés egy Zala vármegyei óvodában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Gschwindt, Balázs (2024) A zenei tevékenységek szerepe a sérült gyermekek fejlesztésében Kodály Zoltán, Carl Orff és Antal-Lundström Ilona munkásságának tükrében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Gulyás, Márton Gábor (2024) A lúdtalp megelőzésére és kezelésére alkalmazható gyógytestnevelési eszközök és módszerek az általános iskolában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Gyöngyösi, Réka (2024) A gyógypedagógiai tevékenységbe való betekintés a hazai egészségügyi ellátórendszerben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Gábor, Eszter (2024) A KÖRNYEZETI NEVELÉS MEGJELENÉSÉNEK KUTATÁSA AZ ÓVODÁNKBAN ÉS A CSALÁDOKBAN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Gáborhelyi, Petra (2024) „Ismételjünk!” – Tipikus fejlődésű és tanulási zavarral küzdő tanulók verbális mondatemlékezeti teljesítményében mutatkozó eltérések. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Göller, Kitti (2024) Hamupipőke adaptációk- Grimm testvérek-Váradi R. Szabolcs-Sebesi Tamás: Hamupipőke-A Csiky Gergely Színház előadásának bemutatása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Gőbölös-Nardai, Nóra (2024) A mesepedagógia – mesepszichológia alkalmazási területei a bölcsődében A mesék szerepe a személyiségfejlődésben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

H.Kovácsné Lelovics, Eszter (2024) Portfólió. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Hajdu, Krisztina (2024) Az üzleti terv készítésének kihívásai a jelenleg gyorsan változó gazdasági környezetben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Hajdár, Máté (2024) A hagyományos- és komposztmulcsos művelési módok összehasonlítása a házikertben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Halász, Annamária (2024) IQOS FOGYASZTÁSI SZOKÁSOK. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Halászné Kakuk, Krisztina (2024) Digitalizáció hatása a HR folyamatokra. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Harangozó, Anna Ilona (2024) Mit és hogyan olvasnak a palini és a gelsei általános iskola 3. és 4. osztályos diákjai? Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Havancsák, Hajnalka (2024) Játszani is engedd!Múzeumpedagógiai foglalkozások vizsgálata. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Hegedüs-Lovescher, Roxána (2024) Integráció társadalmi megközelítése- Fogyatékos emberek integrált nevelése, oktatása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Hegedüs-Szabó, Judit (2024) Óvodapedagógusok egészségmagatartása, egészségi állapota. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Herke, Csaba (2024) A népességmegtartó képesség, mint mérőszám a fenntartható területfejlesztés eszközeként a Dél-Dunántúli régió Hegyháti Járásában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Hetényi, Lili Vera (2024) Az állatasszisztált intervenció a (gyógy)pedagógiai munkában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Hetényi-Csécs, Tünde (2024) A drámapedagógia eszközeinek alkalmazása a közösségfejlesztésben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Hevérné Kanyó, Andrea (2024) A MÚZEUMPEDAGÓGIA ISKOLAI HASZNOSÍTHATÓSÁGA A KÖRNYEZETISMERET ÓRA NÉZŐPONTJÁBÓL AZ ÁLTALÁNOS ISKOLA ALSÓ TAGOZATÁN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Hidasi, Zoltán (2024) Méhészeti melléktermék felhasználása haltakarmányokban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Hirják, Attila Péter (2024) Hirják_Attila_D8L1PL_2023_M-KAP-N-HU-TAKBI. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Holló, Tamara (2024) A kosárlabda oktatásának múltja és jelene. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Hornyák, Anita (2024) Gyógytestnevelés alkalmazása az óvodai mozgásban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Horváth, Emese (2024) Lackfi János meséinek felhasználása óvodai környezetben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Horváth, Jonatán (2024) Ez van. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Horváth, Nikoletta (2024) Csecsemő-és kisgyermeknevelők elsősegélynyújtási és balesetmegelőzési ismeretei. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Horváth, Péter (2024) A testnevelő/gyógytestnevelő tanár szerepe az ortopédiai eredetű megbetegedések megelőzésében és javításában az általános iskolákban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Horváth, Valéria (2024) Munkahely megtartás a különböző munkaadói típusoknál. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Horváth, Viktória (2024) Gyermekhangszerek használata az óvodában a kreativitás, a szociális és a motoros készségek tükrében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Horváth-Szerencsés, Panna (2024) Tanulmányok és házikedvencek kapcsolatának vizsgálata. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Horváthné Balogh, Diána Bernadett (2024) Az emberábrázolás különbségeinek vizsgálata, eltérő iskolai színtereken tanuló első osztályos gyermekek körében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Horváthné Molnár, Mónika (2024) Berg Judit A Cipelő cicák című könyvsorozatának óvodai feldolgozása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Hosszuné Marku, Alexandra (2024) A 64 művészet, avagy egy ősi tradíció alkalmazhatósága a képességfejlesztésben és a pszichopedagógiában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Hrotkó-Pusztai, Kitti (2024) A pályaválasztási tanácsadás szerepe a Somogy Vármegyei Pedagógiai Szakszolgálat munkájában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Hársné Szeli, Franciska (2024) Kisgyermeket nevelő szülők egészségműveltsége, A gyermekek egészségének megalapozása a táplálkozás területén. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Iváncsicsné Arany, Gabriella (2024) Egy sajátos nevelési igényű gyermek integrált oktatása-nevelése óvodapedagógus szemmel. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Jakab, Martin (2024) Precíziós gazdálkodás megítélése somogyi gazdák körében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Jezerniczkyné Boszkovics, Barbara (2024) A tanulásban akadályozott tanulók pályaorientációs támogatásának a bemutatása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Juhász, Jázmin Klára (2024) Felkészítő tréningek és ráhangolódás színpadra lépés előtt. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kalmár, Ákos (2024) Fino Kaposvár SE kommunikációs megítélése, lehetőségei. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kanizslai, Cintia (2024) Helyi nevelés Kaposfőn saját taneszköz segítségével. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kaposi, Dominika (2024) A diszfónia vizsgálatának lehetőségei hazai és nemzetközi viszonylatban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kaposi-Domonkos, Bernadett (2024) A beszédfejlesztés lehetőségei a játékban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kappel, Virág (2024) Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű családok integrálása az óvodai nevelésbe. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kazi, Johanna Katalin (2024) AZ ÁLLAMHÁZTARTÁSI SZÁMVITEL, TERVEZÉS A KAPOSVÁRI ÖNKORMÁNYZATNÁL ÉS AZ ITT ELLÁTOTT MUNKAKÖRÖMHÖZ KAPCSOLÓDÓ TÉMÁK. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Keczeli, László (2024) A Pénziránytű Alapítvány működésének oktatói tapasztalatai. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kelemen, Annamária (2024) Az állatasszisztált tevékenységek lehetőségei a MATE KC Gyakorló Óvodában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kelemen, Jázmin Rózsa (2024) Nem élem túl. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kelemen, Krisztina (2024) Taktilis játékok. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Keller, Odett (2024) A digitalizáció, a média és a képernyőhasználat hatásai a nyelv-, és beszédfejlődésre. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kerekesné Futó, Csilla (2024) Óvodakert a csodák helye. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kerékgyártó, Botond Mátyás (2024) A hatalmas rádió. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kiss, Bettina (2024) A lovaglás és lovasterápia szerepe a fogyatékos emberek életében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kiss, Ivett (2024) Világítótest Kollekció. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kiss, Martin (2024) Kukorica tápanyagreakciójának vizsgálata egy kátolyi gazdaságban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kiss, Richárd (2024) A fotografikus megfigyelés módszertana. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kiss, Viktória (2024) Pályaorientációs lehetőségek a tanulásban akadályozott tanulók körében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kocsis, Ildikó (2024) A társas kompetencia fejlesztésének lehetőségei a szokásalakításban óvodáskorban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kocsmár, Anita (2024) A gyógypedagógus és a mozgásterápeuta összehangolt munkájának fontossága. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Koller, Rita (2024) Az állat -asszisztált intervenciók bevezetése a nagykanizsai Szivárvány Egymiben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Komlai, Tekla (2024) Somogy vármegye speciális otthonok integrációs lehetőségei a Somogy vármegyei kutatás tapasztalata alapján. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Komlódy, Márk (2024) A színházi hierarchia. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kovács, Dóra (2024) Sportjátékok iskolai oktatása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kovács, Edmond (2024) A posztfotografikus képek evolúciója. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kovács, Georgina (2024) A karvaly állományfélmérése, költési és szaporodási szokásai Észak-Somogyban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kovács, Petra (2024) Vörösmarty Mihály: Csongor és Tünde. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kovács, Virág Lea (2024) A fonológiai tudatosság és az olvasási készség összefüggésének vizsgálata egy többségi általános iskola első osztályában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kovács-Hegedűs, László (2024) Lúdas Matyi itt és ott. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kovácsné Varga, Szilvia (2024) Iskolai nehézségek bemutatása a tanulási és magatartási problémák tükrében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kubánda, Réka (2024) Többnyelvű gyerekek integrációja az óvodai nevelésbe. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kucskár, Kamilla (2024) Zene a színpadon (A musical műfajának kialakulása, hatása és létjogosultsága a színház világában). Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kulin, Máté (2024) beLIEf. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kurucz, Tünde (2024) Tanulási mérföldkövek a drámapedagógiai szakirányú továbbképzésben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kuruczné Gergely, Judit Georgina (2024) SNI-s gyermekek az integrált oktatásban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kálmán, Petra (2024) Óvoda–iskola átmenet kérdései, iskolakészültség. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kálmán-Halász, Dalma (2024) A tanulásban akadályozott gyermekek sportolási lehetőségei és szokásai. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Károly, Zoltán (2024) Egy Tom Market kiskereskedelmi üzlet fejlesztési lehetőségei. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kövesdi, Fanni (2024) Speciális Gyermekotthonba került gyermekeket ért transzgenerációs hatások a magatartászavar kialakulásában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kőmives, Krisztián (2024) Az evapotranspiráció mérési módszerei és hazai szakirodalma. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Kőszegi, Márió (2024) A Gilvánfai tanoda, mint integráló közösség a kiemelt figyelmet igénylő gyermekek, fiatalok nevelésével, oktatásával, fejlesztésével kapcsolatban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Laban, Roland (2024) Improvizáció születése és kialakulása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Labanné Szalai, Katalin (2024) Jeanne d'Arc adaptációk. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Lajtmann, Szilvia Éva (2024) Pedagógiai programunk-Élethosszig tartó tanulás megalapozása az egyed életútjában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Ledinszkiné Kiss, Ibolya (2024) A drámapedagógia alkalmazása a tehetséggondozás során. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Lehr, Virág (2024) Cyberbullying az iskolában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Lengyel, Eszter (2024) Az irodalmi népmese szerepe a magyar mesekincsben A Rózsa és Ibolya című népmese feldolgozás-változatainak bemutatása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Lengyel, Petronella (2024) A kulturális kínálat és kultúrafogyasztás változása Kaposváron a versenyképesség tükrében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

László, Fanni (2024) Az identitás ábrázolása a fotográfiában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

László, Kinga (2024) Hagyományok, családi kötelékek változása a nukleáris családokban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Látics, Barbara (2024) Tudományterületek nyelvi, nyelvhelyességi sajátosságai szakdolgozatok és disszertációk címei alapján. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Lőrincz, Ernő Gábor (2024) AZ ÉRETTSÉGI VIZSGÁK TÖRTÉNETE MAGYARORSZÁGON AZ ELŐREHOZOTT ÉRETTSÉGI VIZSGA JELENTŐSÉGE INTÉZMÉNYÜNKBEN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Lőrincz, Hédi (2024) Moliere: Tartuffe. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Lőrincz-Könczöl, Anett (2024) A nyári táborozás lehetőségei a köznevelési intézményekben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Lőrinczné Andok, Beáta (2024) A cigány/roma családok és a társadalmi mobilitás. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Maczék, Réka (2024) Nők, női vezetők a mezőgazdaságban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Mag, Anna Lídia (2024) A meseillusztrációk változása a gyermekkönyvekben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Magyar, Miklós (2024) A petefészek cisztás degenerációjának lehetséges okai tejtermelő állományok esetében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Magyari, Réka (2024) Fenntartható pénzügyek. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Magyarné Csongor, Erzsébet (2024) Ifjú-és felnőttkorú, fogyatékos emberek életminőségének vizsgálata, szociális intézményekben és családban élő személyek életkörülményeinek összevetésével. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Magyarósi-Végh, Brigitta (2024) TÁJNYELVI SZAVAK ISMERETE EGY SOMOGYI KISTÉRSÉG HARMADIK ÉS HATODIK OSZTÁLYOS TANULÓINAK KÖRÉBEN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Majorosi, Virág (2024) A Látható hangok program integrálása az "Ének, zene, énekes játék, gyermektánc" tevékenységformába. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Manuel, Joao Albino Quibuila (2024) A szerves-, és a műtrágya felhasználás gazdasági értékelése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Medina Englberger, Tulaszi (2024) A Krisna-tudatú és az állami fenntartású óvodák összehasonlítása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Mester, Anna Zsófia (2024) A kéttanáros modell szerepe a 21.század oktatásában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Mettler, Rebeka (2024) Alfred Jarry - Übü király. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Molnár, Balázs (2024) Kép a kereszténységben, kereszténység a képen. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Molnár, Bence (2024) A személyes fotográfia vizsgálata a kortárs fotóművészetben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Molnár, Csilla (2024) Fenntarthatóságra nevelés a drámapedagógia eszközeivel alsó tagozaton. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Molnár, Ágnes (2024) Generációs hatások a munkahelyválasztás szempontjából. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Moti, Collins Sagini (2024) Ruminal degradability characteristics of different forage mixtures in dairy cows. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Mudriné Bódi, Edit (2024) Fogyatékkal élők sportja. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Muka, Mónika (2024) A biblioterápia hatása a beilleszkedési-, tanulási-, é magatartási nehézséggel küzdő gyermekekre. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Musincki, Dominika (2024) Különböző genotípusú tojótyúkok viselkedési mintázatainak vizsgálata kaparóteret és műanyag rácspadozatot tartalmazó fülkés tartásmódban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Márk, Róbert (2024) Közbirtokosságok működése és jövője, csíkszenttamási "Terkő" Közbirtokossági Egyesület. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Márkus, Barnabás (2024) A típus tanulmánya. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Márton, Eszter (2024) A rendszeres sporttevékenység hatása az ADHD tüneteire. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Máthé, Réka Ágnes (2024) A fonológiai tudatosság vizsgálata, fejlesztése nagycsoportos óvodásokkal. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Máté, Enikő Mária (2024) "Jövőt akarunk építeni, nem a múltat visszahozni". Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Mátés, Dóra (2024) Roma identitás megjelenése óvodás korban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Mészáros, Bella (2024) Az éghajlatváltozás hatása a cirok termesztésére és produkciójára szakirodalmi adatfeldolgozásra alapozva. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Nagy, Dóra (2024) Egy tejtermelő tehenészet fejőrobotos technológiára történő átállásának hatásvizsgálata. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Nagy, Ferenc Levente (2024) A színész lelke. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Nagy, Lizandra (2024) Az agrár-ökológiai program megítélése a gazdák körében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Nagy-Erdélyi, Orsolya (2024) A múzeumi környezet, a múzeumpedagógiai módszertan hatása az autizmus spektrumzavarral küzdő gyerekek szociális kapcsolataira. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Nagyné Somlai, Gyöngyi (2024) Játékos beszédfejlesztés az óvodában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Nagyné Szarka, Diána (2024) Érzékenyítés a gyermekirodalomban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Niederné Városi, Éva (2024) Hátrányos helyzetű gyermekek óvodai nevelése Pári településen. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Novotnik, Diána (2024) Hazai ingatlan-ár változás komplex elemzése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Nyaga, Florence Wangechi (2024) One Health in Animal Science - Circulation of antimicrobial resistance between the domains of health. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Nyerges, Lajos (2024) A DORMEXPERT KING vállalkozás üzleti terve. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Nyirő-Horváth, Dóra (2024) SEGÍTENI- A JÖVŐBEN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Német, Klára (2024) Cserhalmi György élete és munkássága. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Németh, Alexandra (2024) Környezettudatosság, újrahasznosítás - pedagógiai program és a projektek. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Németh, Botond (2024) Különböző búza fajták termésmennyiségének és minőségének összehasonlító vizsgálata a KAPOSTÁJ Zrt.-nél. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Némethné Sziklai, Kamilla (2024) Munkahelyi kiégés jelensége az óvodapedagógusok körében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Nézics, Andrea (2024) Az óvodai szociális segítő tevékenység szerepe a gyermekvédelmi jelzőrendszer működésében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Ocskó-Kü, Anikó (2024) Iskolalovak szívverésszám alakulásának vizsgálata az eltérő terhelés és feladat tükrében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Olasz, Klaudia Nikolett (2024) Henrik Ibsen: A vadkacsa. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Oláh, Dóra (2024) A "Z" generációs pályakezdő pedagógusok megismerése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Orosz, András (2024) Térábrázolás. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Ozsváth, Franciska (2024) Outdoor nevelés alkalmazási lehetőségei. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Packy, Sándor János (2024) Szemes búza etetés hatása a N-retencióra és a tápcsatorna fejlődésére pecsenye kacsáknál. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Palkovics, Dávid (2024) A nemzetközi fogatsportban szerepet játszó fajták és az azokkal szemben támasztott követelmények vizsgálata. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Palkovics, Tamás (2024) Hogyan tanuljunk a fantázia és a fantasztikum világának segítségével? Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Palkó-Söllei, Noémi (2024) Művészetterápia A képzőművészeti foglalkozások terápiás lehetőségei. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Pandur, Ránka Radovánka (2024) Fiatal gazda támogatás és a hozzá kapcsolódó várakozások. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Pap, Zsuzsanna (2024) A zenei hallás játékos fejlesztése óvodáskorban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Pap, Éva (2024) Lovak tartásmódjainak felmérése az istállók klímájának tükrében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Papp, Lilla (2024) IKT eszközök lehetőségei és határai az artikulációs zavarok terápiájában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Patcai, Bence (2024) A XIXO Tea megítélése, az iskolai büfék körében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Patóné Mellár, Krisztina (2024) A környezetgazdagítás hatása a tehenő tehenek viselkedésére. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Pazdora, Ferencné (2024) Harcos Bálint mesevilága – Harcos Bálint meseköteteinek elemző bemutatása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Pechtol, Éva (2024) Élménypedagógiai módszerek felhasználása a környezeti nevelésben Ökológiai fókuszú foglalkozások a Pákozdi Pagonyban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Perge, Veronika (2024) Albániai narancsevő bárányok. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Peterdi, Diána (2024) A gyógytestnevelés jelentősége a 21. században. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Petkes, Boglárka (2024) A MESEILLUSZTRÁCIÓK HATÁSA AZ ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEK KÉPESSÉGFEJLŐDÉSÉRE. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Petrikó, Aliz (2024) OLAJIPARI VÁLLALATOK ÖSSZEHASONLÍTÓ GAZDASÁGI – PÉNZÜGYI ELEMEZÉSE. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Pilgermáyer, Panna (2024) A megkésett beszédfejlődés hatása a helyesírás kialakulására. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Pinczéné Katyi, Vivien (2024) A gyermekvédelmi jelzőrendszer működése a szülők és a pedagógusok szemszögéből. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Pintér, Beáta (2024) ÉRTünk - egymásÉRT. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Pitz, András (2024) A KUKORICA ÉS A CIROK VIZSGÁLATA JUVENILIS FEJLŐDÉSI SZAKASZBAN KÜLÖNBÖZŐ ABIOTIKUS STRESSZOROK (VÍZ, UV-B SUGÁRZÁS) HATÁSA MELLETT. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Porkoláb, Száva Róza (2024) A Kaposvár-Marcali VIDEOTON komplex elemzése, különös tekintettel a kontrolling és tervezési területre. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Preininger, Ágnes (2024) Állatasszisztált tevékenységek alkalmazási lehetőségei a szabadidős tevékenység szervezésében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Privarics, Kristóf (2024) A labdarúgás története és jelenkori oktatása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Puskás, Gitta Dorina (2024) Az Alexander-technika néhány elméleti és gyakorlati aspektusa a pszichopedagógiai intervenció tükrében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Pálinkás, Luca Krisztina (2024) The Devil's Own. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Péter, Natália (2024) A mese hatása az óvodáskorú gyermekekre: A meseszereplők jelentősége, különös tekintettel Dániel András kufliverzumára. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Pónya, Márton (2024) Környezetbarát és alternatív kártevőgyérítési módszerek kutatása a terményvédelem területén. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Rajczi, Szabina (2024) Funkcionális diszfónia a pedagógusok körében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Rajnai, László (2024) EGY HAJÓBAN EVEZÜNK… A biblioterápia mint preventív mentálhigiénés személyiségfejlesztő eszköz alkalmazása a középiskolában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Rekettye, Anna (2024) Médiavélemények az újkori lányoktatásról és nőnevelésről Magyarországon. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Repity, Zsuzsa (2024) A fogyatékosság képe a gyermekirodalomban, ezek személyiségfejlődésre irányuló hatása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Rezák, Roberta (2024) A kisgyermeknevelők ismeretei a gyermekvédelmi jelzőrendszerrel kapcsolatban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Rimai-Skoda, Edina Zsuzsanna (2024) Kaj horvátul a Mura mentén- A tótszentmártoni horvát nyelvhasználat. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Ritter, Noémi (2024) Kültéri funkcionális térelemek kerámiából. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Rohonczi, Zsófia (2024) A mese dramatikus feldolgozása és felhasználása Tasi Katalin Vízcsepp című meséjének nyomán. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Rott, Hanna (2024) A vidékfejlesztési programban egy állattartó telepek korszerűsítése pályázat eredményességének vizsgálata. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Sassné Bodzsár, Nikoletta (2024) Testvérféltékenység Óvodáskorban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Savanyu, Beáta (2024) Fogyatékosság a gyermek- és ifjúsági irodalomban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Schelhammer, Nikoletta Margaréta (2024) Fejlődési elakadások, pszichés problémák gyermekkorban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Schreiberné Horváth, Henriett (2024) Mentori kompetenciáim fejlődése, mentorrá válásom bemutatása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Seres, Zsófia (2024) Gyepek cönológiai felmérése és értékelése Berzence térségében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Sinka, Edina (2024) Shakespeare filmen. Laurence Olivier életmű. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Soós, Laura (2024) Közösségformálás egy mentorprogram tükrében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Spolár, Viktória (2024) Az irodalmi nevelés hatása az erkölcsi fejlődésre. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Strublicsné Farkas, Mónika (2024) A drámajáték a hátrányos helyzetű gyermekek oktatásában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Surman, Marianna (2024) Sajátos nevelési igényű tanulók a középfokú oktatásban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szabó, Csenge (2024) Érezd magad nyeregben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szabó, Csilla Erika (2024) Olvashatósági index alkalmazása angol nyelvű szövegeknél - a magyar nyelvi adaptáció kérdésköre. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szabó-Szajkó, Nikolett (2024) Meseillusztrációk és hatásaik a gyermekek vizuális közlésére -A külső igenis, hogy számít. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szabóné Gosztonyi, Gréta (2024) Korai idegennyelv-elsajátítás. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szabóné Maretics, Veronika (2024) Gyakornokok mentorálása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szalai, Zita Dorottya (2024) Közösségi alapú kezdeményezések szerepe a vidékfejlesztésben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szedmák, Réka (2024) A SPORT SZEREPE A KÜLÖNBÖZŐ GYERMEKKORI BESZÉDHIBÁK, BESZÉDZAVAROK ÉS TANULÁSI ZAVAROK REHABILITÁCIÓJÁBAN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szegedi, Júlia (2024) A kisgyermeket nevelő szülők egészségműveltsége. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szegletes, Anna (2024) A felhasználói élmény és felület a modern főzős applikációkban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szendrődi, Rebeka Dorina (2024) A Fast Fashion vizsgálata környezeti szempontból a dél-dunántúlon. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szentes, Evelin (2024) A mentorálás gyakorlata és lehetőségei a Kaposvári GESZ Bölcsődei Központ Bölcsődéiben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szentpéteri, Lizett Panna (2024) A zenei tevékenységformák tervezésének bemutatása, elemzése a Ságvári Bóbita Óvoda dokumentumainak tükrében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szenyéri, Dóra (2024) Az Így tedd rá! módszertan fejlesztő hatásai. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szerb, Katalin (2024) A ZÖLDSÉGEK, GYÜMÖLCSÖK ÉS A HÚS FOGYASZTÓI SZOKÁSAINAK VIZSGÁLATA GIMNAZISTÁK KÖRÉBEN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szerencsésné Vendl, Anita (2024) Új kihívások egy egyházi fenntartású nyolcosztályos gimnázium vezetésében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szigeti, Gréta (2024) FIATAL MEZŐGAZDASÁGI TERMELŐK MAGYARORSZÁGI HELYZETELEMZÉSE. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szijártóné Dr. Rigó, Ramóna (2024) PROBLÉMAMEGOLDÁS BIBLIOTERÁPIÁVAL, különös tekintettel a kreativitást elősegítő módszerekre, azon belül is a kiscsoportos, helyi szerveződésű könyvklubok szerepére. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szili, Vivien (2024) Az online játék használata az egyes életciklusokban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szládovics, Ákos (2024) A DISC személyiségtípusok szerepe a munkahelyi feladatmegosztásban, a kommunikációban és a csapatmunkában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szlámár, Szimonetta (2024) Szakmai ágazatok munkavállalóinak véleménye a bántalmazásról; egy pilot kutatás tükrében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szondiné Sponga, Mária (2024) A fogyatékos emberek mindennapi küzdelmei. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Sztankó, Lili Anna (2024) Zenés játékok beépítése a gyógypedagógiai munkába-A logopédiai munka összekapcsolása a zenei tevékenységekkel. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szurgent, Gerda (2024) Határátlépés. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Székelyné Kiss, Emese (2024) MENTORI SZEREPKÖR MEGJELENÉSE A HIT- ÉS ERKÖLCSTAN OKTATÁSA SORÁN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szőke, Blanka Bianka (2024) Boun appetito! Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szőke, Szende (2024) A Világ gazdasági, politikai eseményeinek hatása a New York-i, Bukaresti, illetve a Budapesti Értéktőzsdéken. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Szűcs, Sándor István (2024) A térinformatika szerepe a közigazgatásban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Sári, Klaudia Mária (2024) Nyulász Péter Helka című regényének személy-és földrajzi nevei. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tadits, Alex (2024) A tejpótló hatása a malacok növekedésére. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Takács, Gergely (2024) Fenntarthatóság az építőiparban? Ne csak alattunk legyen zöld, hanem fejünk felett is. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Takácsné Vittmann, Erika (2024) Mozgásfejlesztés, mint terápiás lehetőség az aktivitás és figyelemzavaros gyermekek között. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tamás, Dóra (2024) A terápiás állatok jelentősége a terápiás folyamatban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tarr, Patrícia (2024) A rajzfejlődési szakaszok vizsgálata - A falusi és városi óvodába járó gyermekek rajzolási szokásainak összehasonlítása, és a vizuális nevelés fontossága. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Ternóczy, Brigitta (2024) Az irodalmi nevelés hatása az értelmi fejlődésre. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tobakné Huber, Eszter (2024) Művészettel nevelés múzeumi környezetben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Toderó, Kira (2024) Meseadaptációk felhasználása az óvodai nevelésben. Csukás István A legkisebb ugrifüles című bábmeséjének feldolgozása a Margaréta Református Óvodában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tormási, Judit (2024) AZ ÁLLATASSZISZTÁLT TEVÉKENYSÉG BEMUTATÁSA AZ ÁLTALÁNOS ISKOLA ALSÓ TAGOZATÁN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Troszt, Norbert (2024) Különbözű levéltrágya készítmények vizsgálata kukoricán késleltetett fluoreszcencia detektálásával. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tukamushaba, Silver (2024) The Effect of Phytase Supplementation on Nutrient Utilization in Laying Hens. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Turbucz, Anikó (2024) A kortárs versek erkölcsi kérdésköreinek a megjelenése a Fejér vármegyei óvodákban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Turi, Gabriella (2024) Szeparációs szorongás kisgyermekkorban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tóbiás-Herendi, Virág Violetta (2024) Szociális kompetenciák fejlődése a covid-19 járvány idején. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tóth, Anett Mária (2024) Az integrált oktatás feltételeinek megvalósulása. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tóth, Blanka Flóra (2024) "Kizökkent az idő". A Covid-19 járvány hatása az általános iskolai oktatásra egy dél-dunántúli kisvárosban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tóth, Flóra (2024) Szétszakadt családok: Az egyik szülő külföldi munkavállalásának hatása a család életére. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tóth, Gábor (2024) Különböző tápanyag szinteken alkalmazott fungicides kezelések hatása az őszi búza produktivitására és növénykórtani állapotára. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tóth, Marcell (2024) Szólít a szörny: Könyvben, filmen, színpadon - Összehasonlító elemzés a karaktereken keresztül. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tóth, Napsugár Roxána (2024) A robotfejés alkalmazásának tapasztalatai egy Holstein-fríz tehenészet esetében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tóth, Ádám (2024) Természettudományos nevelés az általános iskola alsó tagozatán, A környezetismeret tantárgy kedveltsége a 3. és 4. osztályban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Tóthné Lelovics, Nikolett (2024) A mozgásfejlesztés lehetőségei és hatékonysága az óvodában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Ungvári, Zoltán (2024) A Drávamenti Óvodák Zöld óvoda cím elnyerésére tett intézkedései. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Urszuly, Sarolta (2024) A külföldi vendégmunka hatásai Csíkszentkirály vonzáskörzetében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Valki, Zsófia (2024) Szociális helyzet és a nyelvi kódok összefüggése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Vancsura-Szabó, Nikoletta (2024) A tehetséggondozás megvalósulása a Honvéd Utcai Tagiskolában az angol nyelvoktatásban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Varga, Levente János (2024) Felvételi rendszerek a színművész felsőoktatásban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Varga-Aracsi, Anita (2024) Az underclass revolúciója. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Varga-Zombori, Viktória (2024) A mese szerepe a gyermekek személyiségfejlődésében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Velki, Zsófia Roberta (2024) Gyepek cönológiai felmérése Nagyszékely térségben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Venyige, Petra (2024) A színházi közönségnevelés megjelenése Magyarországon - A kezdeti törekvésektől napjainkig. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Veres, Viktória Melinda (2024) A sport pozitív hatása a kábítószerfüggő fiatalok rehabilitációja során. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Viczai, Ágota (2024) Szegregáltan tanuló, gyógypedagógiai ellátást igénylő gyermekek nevelése-oktatása egy kiválasztott városban: A dunaújvárosi Móra Álalános Iskola, Fejlesztő Nevelés-Oktatást Végző Iskola és Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény iskolatörténete, tagintézményei, elődjei. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Virág, Péter Krisztián (2024) Pécs-Vasas egyedi tájértékeinek kataszterezése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Vucseta, Panna (2024) Kreatív írás gyakorlatok a pedagógiában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Vukman, Tina (2024) A Profi Tető Kft. fogyasztói megítélése és fejlesztési javaslatai. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Vámosi, Flórián Balázs (2024) APPLYING ELEMENTS OF UNICORN BUSINESS MODELS IN A HUNGARIAN STARTUP. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Várhelyi, Áron Gergely (2024) Mejerhold és Sztanyiszlavszkij színészi technikák alkalmazása és összehasonlítása zenés és prózai darabokban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Völgyi, Fanni (2024) Az inklúzív nevelés pszichológiai problémái az iskolai szocializációban. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Vörös, Ivett (2024) Tanulásban akadályozott és többségi tanulók képességfejlettségének összehasonlító vizsgálata. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Wahler-Jakab, Andrea (2024) Az érzelmi intelligencia fejlesztésének jelentősége és lehetőségei az óvodai nevelésben. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Zakk, Zsombor (2024) Varroatózis hőtérképezéssel történő méhegészségügyi felmérése. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Zsiga, Zsolt (2024) LIMOUSIN TENYÉSZBIKA-JELÖLTEK SAJÁTTELJESÍTMÉNY-VIZSGÁLATI EREDMÉNYEI. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Zsigmondné Keszericze, Zsuzsanna (2024) A Somogy Vármegyei Pedagógiai Szakszolgálat Székhelyintézményének támogató szerepe a sajátos nevelési igényű tanulók pályaorientációjában. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Zsobrák, Tibor (2024) A tenyészkocák hátszalonna-vastagságának hatása a termelési eredményekre. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Zsupek, Tímea (2024) Lulla község hiedelemvilága. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Zóki, Zsófia (2024) Az óvodai mozgásos foglalkozások fiziológiai terhelésének vizsgálata. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Ábrahám, Edina (2024) FIATALOK VÁLLALKOZÓI HAJLANDÓSÁGA KOVÁSZNA MEGYÉBEN. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Ábrámovics, Antal (2024) Drámai nevelés a vizualitás tükrében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Ács, Anett Kitti (2024) Void. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Ódor, Henrietta (2024) 7. osztályos tanulók pályaorientációs motiváltságának kérdőíves vizsgálata Somogy vármegyében. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Ősze, Rebeka Ilona (2024) A metamorfózis szépsége. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

A lista elkészültének dátuma: Thu Apr 24 18:27:14 2025 CEST.