MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

The impact of digital marketing on consumer behavior and its implications for businesses

Orouq, Abdallah F. H. (2023) The impact of digital marketing on consumer behavior and its implications for businesses. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Teljes szöveg
[thumbnail of 823751614.pdf]
Előzetes bemutató
Szöveg
823751614.pdf

Letöltés (1MB) | Előzetes bemutató
Tétel típusa: Értekezés
Kulcsszavak: 823751614; Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet; GODOLLOI_CAMPUS; Gazdálkodási és menedzsment; alapképzés (BA/BSc/BProf); B-GOD-N-EN-GAZME; 823751614.pdf
Feltöltő: Admin Stud
Elhelyezés dátuma: 20 Márc 2025 13:28
Utolsó változtatás: 24 Márc 2025 14:36
Intézet: GODOLLOI CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Fodor, Zita Júlia
JZ8HVF
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/9433
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése