Kozma, Orsolya (2023) Az influenszer marketing hatásmechanizmusai - Elemzés a Hunguest Hotels Zrt. marketing stratégiája alapján. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.
Teljes szöveg![[thumbnail of 816229734.pdf]](https://stud.mater.uni-mate.hu/style/images/fileicons/text.png)
816229734.pdf - Leadott változat
Korlátozva Csak a repozitórium munkatársai ig 7 Július 2028.
Letöltés (2MB)
Tétel típusa: | Értekezés |
---|---|
Kulcsszavak: | 816229734; Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet; fac_eng; Vezetés és szervezés; mesterképzés (MA/MSc); M-BUD-L-HU-VEZSZ; 816229734.pdf |
Feltöltő: | Admin Stud |
Elhelyezés dátuma: | 20 Márc 2025 13:28 |
Utolsó változtatás: | 24 Márc 2025 14:27 |
Intézet: | BUDAI CAMPUS |
Közreműködők: | Közreműködés jellege Név Neptunkód E-mail Konzulens Farkas, Attila IHMR0I - |
URI: | https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/8730 |