Szűcsné, Nagy Rozália (2023) Az ügyféllé válási folyamat fejlesztése adott vállalatnál. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.
Teljes szöveg![[thumbnail of 799744926_szdkivonat1.pdf]](https://stud.mater.uni-mate.hu/style/images/fileicons/text.png)
799744926_szdkivonat1.pdf - Leadott változat
Korlátozva Csak a repozitórium munkatársai ig 4 Július 2028.
Letöltés (401kB)
![[thumbnail of 799744926.pdf]](https://stud.mater.uni-mate.hu/style/images/fileicons/text.png)
799744926.pdf - Leadott változat
Korlátozva Csak a repozitórium munkatársai ig 4 Július 2028.
Letöltés (4MB)
Tétel típusa: | Értekezés |
---|---|
Kulcsszavak: | 799744926; Műszaki Intézet; GODOLLOI_CAMPUS; Műszaki menedzser; alapképzés (BA/BSc/BProf); B-GOD-L-HU-MUMEN; 799744926_szdkivonat1.pdf; 799744926.pdf |
Feltöltő: | Admin Stud |
Elhelyezés dátuma: | 20 Márc 2025 13:28 |
Utolsó változtatás: | 24 Márc 2025 14:12 |
Intézet: | GODOLLOI CAMPUS |
Közreműködők: | Közreműködés jellege Név Neptunkód E-mail Konzulens Tóth, Réka AQRJ4I - |
URI: | https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/7296 |