MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

Kisvállalkozások marketingstratégiája egy niche piacon működő kisvállalkozás példáján keresztül

Csiki, Ágnes Dalma (2024) Kisvállalkozások marketingstratégiája egy niche piacon működő kisvállalkozás példáján keresztül. Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Teljes szöveg
[thumbnail of 799741059.pdf]
Előzetes bemutató
Szöveg
799741059.pdf

Letöltés (721kB) | Előzetes bemutató
[thumbnail of 799741059_szdkivonat1.pdf]
Előzetes bemutató
Szöveg
799741059_szdkivonat1.pdf

Letöltés (113kB) | Előzetes bemutató
Tétel típusa: Értekezés
Kulcsszavak: 799741059; Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet; GODOLLOI_CAMPUS; Kereskedelem és marketing; alapképzés (BA/BSc/BProf); B-GOD-N-HU-KERMA; 799741059.pdf; 799741059_szdkivonat1.pdf
Feltöltő: Admin Stud
Elhelyezés dátuma: 20 Márc 2025 13:28
Utolsó változtatás: 24 Márc 2025 14:10
Intézet: GODOLLOI CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Szerb, Boglárka
MBOCCZ
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/7117
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése