MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

The Success Factors of the Bank BIAT from the Perspective of the Consumer Behaviour using the Marketing Tool 7P’s In Tunisia During Covid 19 (2020 – 2021)

Saidani, Amira (2023) The Success Factors of the Bank BIAT from the Perspective of the Consumer Behaviour using the Marketing Tool 7P’s In Tunisia During Covid 19 (2020 – 2021). Diploma Tézis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.

Teljes szöveg
[thumbnail of 778113652.pdf]
Előzetes bemutató
Szöveg
778113652.pdf

Letöltés (2MB) | Előzetes bemutató
[thumbnail of 778113652_szdkivonat1.pdf]
Előzetes bemutató
Szöveg
778113652_szdkivonat1.pdf

Letöltés (150kB) | Előzetes bemutató
Tétel típusa: Értekezés
Kulcsszavak: 778113652; Agrár- és Élelmiszergazdasági Intézet; fac_med; Vállalkozásfejlesztés; mesterképzés (MA/MSc); M-GYO-N-EN-VALFE; 778113652.pdf; 778113652_szdkivonat1.pdf
Feltöltő: Admin Stud
Elhelyezés dátuma: 20 Márc 2025 13:28
Utolsó változtatás: 24 Márc 2025 14:07
Intézet: KÁROLY RÓBERT CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Szabóné Dr. Benedek, Andrea
QG5RO6
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/6856
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése