MATER Stud – Egyetemi Szakdolgozatok

A közösségi média fogyasztói magatartást befolyásoló hatásának vizsgálata

Varnyu, Szabina (2018) A közösségi média fogyasztói magatartást befolyásoló hatásának vizsgálata. Diploma Tézis, Szent István Egyetem.

Teljes szöveg
[thumbnail of Varnyu_Szabina.pdf] Szöveg
Varnyu_Szabina.pdf - Publikált változat
Korlátozva Csak a repozitórium munkatársai

Letöltés (1MB)
Tétel típusa: Értekezés
Kulcsszavak: ENTZ388892; Budapest; Élelmiszermérnök BSc szak, Élelmiszer-kereskedelem szakirány; Bibliogr.: p. [34-39].; Élip. tanszéki jel; Fogyasztói magatartás; Közösségi média; Web-alapú alkalmazások; Egészséges életmód; Marketing-kommunikáció; Kérdőíves vizsgálat;
Feltöltő: Admin Stud
Elhelyezés dátuma: 2018
Utolsó változtatás: 30 Jan 2024 14:11
Intézet: BUDAI CAMPUS
Közreműködők:
Közreműködés jellege
Név
Neptunkód
E-mail
Konzulens
Fehér, Orsolya
-
-
URI: https://stud.mater.uni-mate.hu/id/eprint/2832
Műveletek (Belépés szükséges)
Tétel szekesztése
Tétel szekesztése